شهید محمود بشیری

شهید محمود بشیری
فرزند:حاج مرتضی
تاریخ تولد :1341
محل تولد : کاشان
تاریخ ومحل شهادت :4/1/66 شلمچه

(( قسمتی از وصیت نامه شهید ))
سپاس خدای را که نعمت زندگی وحیات دنیا را مقدمه ای برای حیات جاودان قرار داده و وسیله های هدایت و صراط مستقیم را روشن نمود تا هر که خواهد هدایت یافته وطریق ثواب را برگزیند.
به کلیه عزیزانم حمایت از رهبری ونظام جمهوری اسلامی ومسئولین فداکار را یادآور می شوم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای نظام پربرکت اسلامیمان وملت بزرگوار مسئلت می نمایم وتذکر مهم من به کلیه عزیزان این است که با ایجاد جوّ تفاهم واخوّت اسلامی در تمامی جماعت ها ومحافل اسلامی واخلاص وتوکل در امور، به خداوند متعال در حفظ انقلاب اسلامی کوشا باشید. برای همگان آرزوی موفقیت وحرکت در صراط مستقیم الهی را دارم.
خدا یا ، اگرچه من بنده ای عاصی ام ، لیک بع رحمت بی پایانت دل بسته ام.شکی نیست که عبور از این گذرگاه عمومی را بر همه کس مقدر فرمودی و دیر یا زود میبایست دار امتحان را وداع نمود.بارالها، اگرچه هرگز در خود لیاقت غلطیدن به خون سرخ ،در راه درخشان تو که اولیا و بزرگان در آن مسیر گام نهاده و هستی خویش را فدا نموده اند را ندارم،اما با امید به بخشش و اطاعت فرمانت مبنی بر درخواست دعا از درگاهت، عاجزانه درخواست می کنم،فیض عظمای شهادت را بر بنده حقیر و تهیدست ارزانی و در صف شهدای گرانقدر و بندگان مخلصت که گمنام و با اخلاص زیستند و عاشقانه در جوار رحمتت جای گرفته اند به عنوان غلام آن بزرگواران محشور فرمائی.
((روحش شاد وراهش پر رهرو))