شهید فرهاد شاکران وحیدی

شهید فرهاد شاکران وحیدی
فرزند: اسدا...
تاریخ تولد :1346
محل تولد : تبریز


(( گوشه ای از زندگینامه شهید ))
فرهاد شاکران وحیدی در سال 1346 در خانواده فقیر ومذهبی وبا ایمان چشم به جهان گشود . با پیروی از پدر ومادر خود با مکتب الهام بخش وانسان ساز اسلام انس گرفته و اصول وقوانین الهی همانند خونی در رگ فرهاد برای خود جا گسترد. بدین جهت در سنین کودکی برای آموختن مکتب اسلام راهی مسجد وهیئت های محلی شد و بعد از مدتی قرائت قرآن رابه بهترین صورت یادگرفت وزندگیش با مکتبش عجین شد. با قیام امت اسلامی ما، فرهاد هم قلبش تپیدن گرفت وبا کمال اشتیاق در مظاهر قهر امت شرکت نموده وبرای سرنگونی رژیم شاه تلاش وافری نمود وازآن روز زندگی نوینی برای خود انتخاب نمود.بعد از پیروزی انقلاب نیز در سنگر انقلاب یعنی مسجد برای پاسداری از مرز بوم انقلاب نونهال ثبت نام نمود تا این که انقلاب کاملا مستقر وحکومت جمهوری اسلامی با تمام وجودش تداوم بخشیده وروی به سوی تکامل نمود. با شروع جنگ تحمیلی فرهاد به سوی جبهه های جنگ شتافت ،تا از خاک میهنش پاسداری کند. آری فرهاد رگبار مسلسل های دشمن را در گنجینه ی اسرار وسینه اش جای داد وبه فیض شهادت نائل گشت.

(( قسمتی از وصیت نامه شهید ))
با سلام وبا درود فراوان به پیشگاه آقا امام زمان (عج)‌ ونائب بر حقش خمینی بت شکن و با امید پیروزی رزمندگان اسلام و با سلام به حضور محترم خانواده ی شهیدان گلگون کفن ایران.
این جانب فرهاد شاکران وصیت خودم را به قرار زیر اعلام می دارم البته من لایق نیستم که به مردم حزب ا... وهمیشه در صحنه وصیتی داشته باشم ، فقط یک خواهش از برادرانی که در مساجد فعالیت می کنند دارم که جبهه ها را خالی نکنند. واز پدر ومادرم که در این امر خیر(رفتن به جبهه) مرا همراهی کردند تشکرمی کنم. واز پدر ومادرم می خواهم که حسین وار باشند ومرا حلال کنند،خداحافظ به امید زیارت کربلای حسینی.

((روحش شاد وراهش پر رهرو))