شهید محمد علی صادق زاده

شهید محمد علی صادق زاده

(( قسمتی از وصیت نامه شهید ))
با سلام ودرود خدمت حضرت مهدی (عج) ونائب بر حقش امام خمینی وبر تو ای پدر ومادر، سلام بر شما که اینگونه فرزندان خودرا در دامن پاک خویش پرورانده اید واورا به خدای خود هدیه کرده اید،آری بدانید که آزادانه وآگاهانه وتنها هدفم درتمام ناامیدیها، عاشقانه در راه خداگام نهادن بود،آری پدر ومادر من،در مرگ من بجای غم واندوه شادی ومباهات رابرگزینید تا دیگران ادامه دهنده راهم یاشند. ای هموطنان من قدر این امام عزیزمان رابدانید وشما را به خدا سوگند همواره رهرو راهش باشید که راهی جز راه امام حسین (ع) نیست. سخنی با تو ای برادر مهربان من ،بدان وآگاه باش که برادرت آگاهانه راهش را انتخاب کرد بدان که کسی من را اجبار نکرد واین خودم بودم که خواستم به ندای امام حسین (ع) پاسخ دهم.آری برادرم من میروم تا دنیا بداند که که من بخاطر خدا وقرآن از زندگیم گذشتم ای خواهرم حجابت را همیشه حفظ کن.

((روحش شاد وراحش پر رهرو))