شهید جعفر احمدیزاد سرای

شهید جعفر احمدیزاد سرای
فرزند: جمشید
تاریخ تولد : 1346
محل تولد : تبریز
تاریخ ومحل شهادت : 26/11/64 والفجر 8

(( قسمتی از وصیت نامه شهید ))
سپاس خدای را که به بندگانش منت نهاد وانسان را به اسلام متنعم ساخت .خدایا تورا از جان ودل می پرستم و شریکی برایت نمی دانم و از تو می خواهم گناهانی را که تاکنون کرده ام ببخشی .
ای امت عزیز در مقابل دشمنان اسلام وقرآن بایستید و نگذارید زیرپای اجبنی های جهانخوار باشد . بعد از ما که رفتیم ادامه دهندگان راه این شهدا باشید .اگر در جهاد برنفس پیروز شویم موفق شده ایم، که ریشه کنی تمامی فسادها ازهمین جهاد بر نفس آغاز می شود. ای امت حزب ا... به امام وفادار باشیدکه نائب بر حق امام زمان (عج)است و پشتیبان ولی فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد.
مناجات نامه :
خدایا! برمیگردم به سوی تو، ذلیل هستم در پیشگاهت و نمی دانم چطور به تو روی آورم و با تو صحبت کنم.خدایا! ببخش.
از اسلام که دین توست دفاع خواهم کرد.اگرچه این جان ناقابل فدای تو و این دین شود.ایمان دارم که کشته شدن در راه تو یک سعادت ابدی و زندگی جاوید است. می دانی که عاشق شهادت در راهت هستم و ما جز رضای خدا به دیار عاشقان نیامده ایم، ما آگاهانه به این دیار حسینی قدم گذاشته ایم تا ندای حسین (ع) را به عالم برسانیم. ای کاش صد جان داشتم و هی در راه خدا شهید می شدم و دوباره زنده می شدم و با کفار می جنگیدم. امیدوارم خداوند این جان ناقابل را از من بپذیرد.

با تو شه جان قصد سفر خواهم کرد از خون خطر تیز گذر خواهم کرد
گر بر سر من تنور آتش ببارد با عشق تو من طی خطر خواهم کرد
((روحش شاد وراهش پر رهرو))